Oh no!!!

Jag hade nyss blivit färdig i köket efter lite matlagning när jag och Issa bestämde oss för att Mille skulle åka lite flygplan... Jag lyfte honom som vanligt upp i luften och han skrattade och tyckte det var roligt. Men den här gången så slutade inte flygturen som den brukar göra... Just när Mille är i luften över mitt huvud så kräks han en enorm mängd. Och självklart hamnar allt i mitt ansikte och hår! Det var verkligen en sådan stund man bara ser i American funniest home video.
Issa vart lite förskräckt först och sa " Oj, vad hände mamma?" tills jag lättade upp stämningen efter 5 sekunders chock och började skratta. Då tyckte hon att det var minst lika roligt!

Så nu är jag nyduschad och ombytt och hoppas inte på några fler kräkattacker mot mig =)
Fick ett kort knäppt på detta med men tänker spara er den hemska syn... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha sådär gjorde Neo på Jonas en gång också! KAn du inte maila bilden till mig?

2009-03-20 @ 11:39:39
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: R

Hahaha... jag vill ju se bilden :)

2009-03-20 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0