På väg hemåt

Var till akuten igår... Jag behöver träffa en kirurg och det har dom inte här på Bollnäs sjukhus. Men dom ville ta urinprov och att jag skulle träffa en distriktsläkare iallafall. Skulle det vara något så skulle jag flyttas 10 mil till Hudiksvall. Jag satt och väntade i 2 timmar och gick sen och frågade hur lång tid det skulle ta. Då var läkaren inte ens i byggnaden utan ute på ett fall. Då tog jag med mig mitt svar på urinprovet (som inte var jätte bra, blod och vita blodkroppar) och åkte därifrån. Jag väntar till jag kommer tillbaka till Gbg istället. Som sagt så kan dom ändå inte göra så mycket här ändå. Sköterskan tyckte att jag skulle stanna kvar men jag har fått nog av alla sjukhusbesök så det står mig högt upp i halsen!! Längtar tills vi är hemma nu så att jag kan vara lugn och veta att hjälp finns till hands om det skulle vara nått.

Så nu håller vi på att packar det sista och ska snart bege oss hemåt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att du gör det i Götet istället på deras sjukhus, hudik har ju som dom har det. Hoppas allt går över, tar på krafterna att vara dålig.

Det var verkligen kul att få träffa dig och din familj =) Vi ses i vår gumman ;) Kramar

2009-03-02 @ 08:54:09
Postat av: R

Stackarn... Dumma njure! Ringer sen!

2009-03-02 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0