Piggare...

Idag är jag piggare, om inte annat klarare i huvudet!

Det är väldigt lugnt här hemma när inte Isabelle är här. Jag har hunnit med massa denna morgon men när jag väl satte mig ner nu för att söva Mille så vart det lite tomt...
Saknar lite att hon springer omkring här och gömmer sig för krokodilen. Japp, hon har börjat använda fantasin!! Jätte roligt när man märker att sådana färdigheter börjar växa fram!!! =)

På Lördag är det Earth Hour mellan 20.30-21.30. Jätte fin tanke tycker jag, men det är då jag uppskattar tv:n som mest. Barnen ligger och sover och man kan bulta upp sig i soffan med en mysig filt. Är man hemsk dålig om man kanske bara släcker ner en halvtimma?! =) Kan kanske ha en nersläckt halvtimma mitt på dagen också =)

Idag ska jag och Mille bege oss ut och träffa Elina och William. Var någon vecka sen nu... Ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Tindra

Hejhej, hoppas du blir bättre :) skönt att allt gick bra. Vädret idag är sååå fint, det e inte lika kyligt alls som igår så det blir nog en utedag :) vi har redan varit ute och lekt. Nu sover lillen efter sin mellanmål....

2009-03-25 @ 10:29:38
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Tindra

Nu får du ge mig tips och ideer på hur jag ska packa för ev semester med lillen, vad ska man ta med sig osv???

2009-03-25 @ 11:21:55
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0