Shopping...

Ja idag var jag och Elina in till Göteborg. Det var meningen att jag skulle hitta massor och göra av med min guldbonus från HM. Men som alltid när man vill hitta något så är det inte så mycket som duger.... Lite följde med mig hem iallafall =)

Imorgon bär det av till Skåne och Beddingestrand. Jag har packat till mig och Mille hela kvällen. Jag hoppas jag fått med mig allt nu. Det snurrar runt i mitt huvud: AD-droppar, kläder, blöjor, ersättning, alvedon, mm.

Mamma och Isabelle ringde mig när jag satt på bussen in till stan idag... De har det sååå mysigt där nere tillsammans. Men det ska bli otroligt skönt att få träffa henne imorgon igen nu... Få lukta lite Isabelle =)
Mille saknar nog henne med. Det har varit lite tyst och lugnt här hemma för hans del tror jag. Han skrattar alltid till när Issa springer omkring här och låter. Ja man kan säga att han har blivit en härdad lillebror =)

Jag ska försöka uppdatera så gott jag kan veckan vi är borta nu.... Och självklart knäppa massa kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0