Söndag och regn...

Idag vaknade vi upp av regn... precis sådant väder som man bara vill krypa upp i soffan och mysa hela dagen. Men här är det full rulle så någont sådant hinns inte med =) Isabelle hon har lekt med små valpar... ja inte riktiga utan hennes fantasivalpar som hon har bäddat ner under filten. Vi tog oss sen upp på en auktion och kikade lite... fanns lite fint men vi har ingen plats att handla något nu om vi ska kunna få plats själva i bilen hem till Göteborg sen. Jag har väl sovit sisådär inatt. En gång vaknade jag av att Isabelle var på väg att ramla ur sängen. En annan gång så frös jag och hade inget täcke på mig. Och från fyra så var Mille lite grinig så då fick jag sitta upp i sängen så att han kunde somna om. Vaknade upp halvt som halvt död imorse. Kan tillägga också att jag, Isabelle och Mille sover allihopa i en 1,20 m säng. Och det är dom små som tar all plats och ligger huller om buller =) Tanken var att Isabelle skulle fortsätta sova med mormor i hennes säng men när väl jag kom ner så gick inte det =) Sen passar hon på att njuta rejält av att sova med oss när hon får chansen eftersom det inte är ofta det görs hemma... Mille han har börjat fått ett litet temperament dom här dagarna... Han brukar annars bara ligga och kolla och vara glad när man lägger ner honom. Men nu så ligger han och skriker och låter som en katt när han börjar bli sur. Han låter riktigt rolig och jag och mamma smyger och skrattar på honom medans =) Nu ska vi ta och baka lite... inget avancerat. Bara en liten sockerkaka. Men det bryr sig inte Issa om. Det är att blanda alla ingredienser som är det roliga.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

drygt med regn! men bättre än snö,

2009-03-29 @ 15:55:45
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: JAANA

här är det solsken 8D

2009-03-29 @ 16:02:08
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: jag

Tyst....tomt...ensam...får krama kudden... Saknar er!



2009-03-29 @ 19:18:21
Postat av: Hmmm....

Me like you....

2009-03-30 @ 07:21:37
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeen nu verkar det vara uppehåll en vecka på serierna igen! Vad är det här?????

2009-03-30 @ 19:16:43
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0