Stor tjej...

Nu har Isabelle varit blöjfri i snart 1år, förutom på natten. För någon dag sen så tyckte hon att hon var en sådan stor tjej efterson hon fyller 3 år i sommar och att det var dags att även vara blöjfri på nätterna. Sagt och gjort så gick hon och lade sig utan blöja igår kväll. Jag satte henne på toaletten halv sovandes när jag kom hem från jobbet vid elva tiden igår kväll. Hon kissade och somnade gott om. När hon vaknade var hon HELT torr!! Så himla duktig.
Det kommer säkerligen hända någon olycka någon gång men vi är oerhört stolta att första försöket gick så himla bra. Så nu säger vi hejdå till blöjor för gott. Eller det kommer ju givetvis bli ett antal blöjköp till fast bara till lilla Mille så klart =)


Imorse klockan sex gick Johan upp och gav Mille mat. Jag låg kvar i sängen och slumrade till en timma. Slog på tvn och låg och drog mig lite extra efter det.  Tänk vilket helt annat perspektiv man ser saker i nu. Lyx nu för tiden är att ligga och dra sig i sängen till halv åtta på morgonen. Det hade jag knappast tyckt för 3 år sedan!

Vi har haft en bra Lördag annars... God frukostbuffé nere på stan och sen gick jag en rundvandring och letade bikini till vår utlandsresa. Ska bli så himla roligt och skönt att få komma bort och förlänga sommaren lite granna =)
När vi var nere på stan idag så såg vi en lite bebis som bara var några dagar gammal. Då vart Mille helt plötsligt stor. Och han är bara 3 månader. Tänk vad mycket som händer utvecklingsmässigt med dom små på så kort tid...

Älsklingarna som växer alldeles för fort...



 









Kommentarer
Postat av: Tindra

Det är inte ofta som jag hittar en mamma blogg jag vill följa men jag kommer nog följa din då din söta dotter satt sina spår.. :) Hon är såååå sööt ju!

Hur gammal e hon nu? Du?? Vart bor ni?

2009-03-22 @ 11:16:32
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0