Tisdag...

Efter vi lämnat Issa på dagis tog jag och Mille en promenad till Elina och William. Dom bjöd på god lunch innan vi begav oss till babyrytmiken. Vi var lite sena och fick gå en liten raskare promenad dit, hann inte hämta andan riktigt innan jag fick skynda mig att hämta Issa. Babyrytmiken varar en halvtimma och efter det har jag bara ca. 20 minuter på mig att ta mig till dagiset.  Mille var så klart hungrig mitt i rytmiken så det vart inte så mycket rörelser för vår del utan mest lite sång samtidigt som Mille sög gott på flaskan.
Väl hemma så tog jag och badade barnen så nu är dom rena och fina...

Jag och Johan satt och pratade om att det nog är roligt för Issa att börja på gymnastik eller nått nu när hon har så mycket spring i benen. Jag googlade lite och hittade familjegymnastik. Föräldrar och barn har roligt tillsammans och hoppar, klättrar, hänger, rullar, balanserar på ett lekfullt sätt. Låter väldigt roligt och mycket bättre vart det när jag läste att det var på Söndagar på en skola här i Eklanda. Så på Söndag ska vi prova på det tänkte vi.

Nu bäddar Johan rent i sängen, jag ska dammsuga och sen lägga rena barn i rena sängar. Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0