Tråk Söndag

Ja nu har hela helgen rasat förbi.... Vi har hunnit göra ganska mycket under tiden vi har varit uppe här i Bollnäs.
I Fredags så åkte Johan, Issa och pappa/morfar upp till Bolleberget och åkte pulka. Jag fick tyvärr stanna hemma med Mille för jag kände av min njursten. Det var jätte fint väder så det vart en lyckad dag för dom.
Igår (Lördag) så kom Vickan, en gammal kompis som jag inte träffat på 6 år hit från Ljusdal. Det var så roligt att träffas igen!!! Och vi hade mycket att ta igen och prata om =) Nu får vi hoppas att hon kommer ner till Gbg i vår. På kvällen sen så var vi på 30 årsfest. Anna-marias sambo fyllde år och det var en överraskningsfest. Barnen var med dom med en sväng. Issa lekte så mycket att hon var dyngsvettig när det var dags att åka hem =)

Mille har börjat äta dåligt igen... fattar inte vad det kan vara. Nu vill jag bara att allt ska återgå till det normala. Vi ska snart till BVC för vaccination så då får vi iallafall väga honom.

Idag så var det meningen att vi skulle åka hem men jag har fått feber och måste åka in till sjukhuset ifall det är min njursten som spökar. Dom sa senast jag var in att jag måste komma tillbaka ifall jag får feber. Både jag och Johan är trött och slitna idag. När det ena barnet somnar så vaknar det andra =) Det är tur att morfar tycker om att leka hela dagarna =)
Nej nu måste jag ta och sticka till sjukhuset så att det blir gjort...
Jag återkommer med domen sen.

Lite bilder från dagarna i Bollnäs:


Morfar och Issa skottar snö


Åker pulka på Bolleberget








Korvgrillning





Inbäddad i snö i morfars trädgård






Kommentarer
Postat av: R

Åh vad härligt...

2009-03-02 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0