Trött men glad...

Det vart tillslut 1 timma och 45 minuters sömn inatt...  Johan kunde fixa så att han lämnade Issa på dagis som tur var!

Förmiddagen bestod sen av besök av Jasmin, lite lunch och ett telefonsamtal från Nina...
Tiden rann iväg och helt plötsligt var det dags att hämta Issa på dagis. Det har varit lika fint väder idag så vi tog oss en promenad dit.
Väl hemma sen så stannade vi ute i 1 1/2 timma. Issa cyklade, sopade och plockade stenar på vår garageuppfart medans jag plockade ordning lite i garaget. Det var en sådan härlig känsla att få vara ute på sin egen gård och leka. Slippa hålla ögonen efter bilar och Issa hela tiden. En riktig "Svensson" känsla, och jag älskar det! =)
Nu vill jag bara börja göra iordning i rabatten.

Johan ringde från jobbet tidigare och frågade om jag föredrog Spanien, Turkiet, Marocko eller Tunisien... Som det ser ut nu så åker vi utomlands den 12 April. Ska bli så härligt!! Så nu får vi åka ner och fixa pass till Mille någon dag snart.


Kommentarer
Postat av: Elina

Vänta en vecka eller så tills jag och William är på benen igen så kan vi göra det ihop.

Min kära lillgrabb måste ju också ha pass till sommaren :-)



GUd vad skönt för er att åka utomlands :-)

Kram

2009-03-18 @ 20:00:08
URL: http://mammaledigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0