Utveckling

Om 5 dagar blir Mille 3 månader. Idag började han försöka greppa saker. Först sin napp som jag hade i handen när han satt i mitt knä och sen sina spöken laban i babygymet. Han försökte också försöka fånga en laban i munnen medan han vände sig, såg väldans roligt ut!! =)
Det har hänt mycket på bara två dagar nu. Två viktiga steg mot att bli en stor pojke =)

Issa stannade hemma från dagis idag så just nu så sitter vi och kollar på Pippi Långstrump och tar det bara lugnt på morgonkvisten. Frukosten uppäten, tänderna borstade men inte så mycket mer. Jag sitter fortfarande i min pyjamas och kommer nog inte hoppa ur den på hela dagen. Ska iallafall ta reda på den otroligt stora mängd tvätt vi tvättade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0