Vår

Ja idag kan man verkligen säga att våren var på besök...
Jag trotsade min sjuka, hängiga kropp och följde med familjen på en promenad ut i solen. Issa gick med en upphittad pinne som var förtrollande rolig medans Mille låg och sov  i babybjörnen. Knappt att man tro det är sant men Mille har blivit smittad av mig och Johan så nu har han fått världens förkylning. Hur länge ska denna karusell snurra runt med våra sjukdomar?! Kan någon dra ut elsladden på den åt oss?
Solstrålen har inte varit på sitt bästa humör idag tack vare detta, stackaren!!

Märkte att vårt kylskåp började bli ganska tomt när jag öppnade det imorse när det var frukostdags. Så vår promenad slutade på 421 och Ica Maxi där det inhandlades mycket gott.
Därefter tog Johan med sig Issa på handboll och jag och Mille lade oss i soffan och kurerade oss till lite gamla avsnitt av The Hills på MTV.

Jag har sen några timmar tillbaka funderat på om Jag, Mille och Issa ska åka ner till mamma/mormor i Skåne och hälsa på. Och när jag får för mig något så vill jag göra det på en gång. Har kollat lite biljetter, både buss och tåg men har inte riktigt bestämt mig än om det är den rätta veckan att göra detta på. Mamma sa att hon gärna vill ha kvar Issa sen hos sig i ett par dagar när vi åker hem. Kan vara roligt både för Issa och henne. I så fall tar vi bilen ner på helgen och hämtar upp henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0