Ystad

Vi tog bussen in till Ystad idag... Det var jätte dimmigt när vi åkte och Isabelle tyckte det var lite häftigt. "Nu ser jag bilen!" sa hon när dom kom fram från dimman =)
Jag hittade ett par sommarskor till lilltjejen som hon kan ha nu när vi åker till Tunisien. Mille han fick en fin liten tröja.
Jag kan säga detta om och om igen.... GUD VAD JAG ÄR TRÖTT!!! Och detta beror bara på att jag ensam tagit hand om våra 2 barn själva i 4 dagar snart. 4 dagar... det är ingenting! Hur gör ensamma föräldrar för att få ihop tiden när barnen är så små? Är jag berättigad till att ens klaga på att jag är trött? =)
Hur som helst så börjar rutinerna falla på plats när det gäller allt som ska skötas... Och när barnen har lagt sig och allt annat smått är fixat så sätter jag mig och kollar på Tv i sisådär.... 20 minuter, sen däckar jag =)
Imorgon ska vi ha en liten picknick nere på stranden. Ska bli supermysigt... om nu vädret är fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom te Bollnäs istället så tar jag hand om den ena hi hi :)

Är det verkligen uppehåll nu igen på serierna? Ja tror väl :(

2009-03-31 @ 06:59:05
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Din blogg är dagens utvalda på mig blogg idag!



Ska bli skoj att träffas på mammagalan!



Jag har ett forum som heter bloggande mammor, helt nystartat men det kommer mer där inom kort. Vill du gå med så är adressen http://bloggandemammor.forum24.se/ kommer att lägga in en kategori om galan sen, men måste prata med Duracellmamman först så det inte strider mot sponsoravtalen de har. :D Men du är iaf välkommen dit som det är nu.



Kram!

2009-03-31 @ 11:08:56
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com
Postat av: tindra

Duktig du är, det är tufft att ta hand om 2st småbarn ensam.

Tack för tipsen.

Hur ska jag packa ner hans burkmat? Välling?, han dricker enbart färdiga i tetra pack :/

2009-03-31 @ 16:10:54
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: R

Hoppas att ni har haft en härlig dag! Saknar er här hemma i Götet :) Krama småttingarna från mig!

2009-03-31 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0