zzzzz

Sitter här och tvingar mig att hålla mig vaken. Har ju som sagt bara sovit ca. 2 timmar natten som var. Orsaken till att jag håller mig vaken är att jag håller på att budar på en tröja på Tradera.  Auktionen slutar om 4 minuter som tur är =)

Det blev ingen Skåneresa... men mamma kommer och hämtar Issa på Måndag och tar med henne hem till Skåne istället. Lagom till jag ska in på operation. Blir nog roligare för Issa att vara med henne några dagar istället för en mörbultad mamma... Dom behöver lite egen tid med varandra också när dom bor så långt ifrån varandra. Issa längtar väldigt mycket iallafall. Hon ska gå och plocka stenar på stranden hela dagarna säger hon =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Pass brukar ta en vecka att få och nu är det ju inte typ högsäsong för sådant heller... Måndag låter absolut som en plan! Vi kan ju höras av på söndag! Kram

2009-03-19 @ 09:06:55
URL: http://mammaledigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0