Bra förmiddag

Vi var och lämnade Issa på dagis i vanlig ordning. Sen tog vi en promenad hem... Det var så härligt för sommarlukterna var så starka i morse. Skogsdoften, gräsdoften mm, underbart!!
Väl hemma så fick vi besök av Jasmin. Hon tog en tripp till oss innan jobbet.
Nu har jag lagat lite mat tills ikväll då jag ska iväg och jobba medans Mille har utforskat vardagsrummet med sin gåstol. Blomman i hörnet är utan tvekan populärast har jag upptäckt. Sen har han även kommit in i perioden då han upptäckt att jag kan försvinna. Så varje gång jag försvinner ur hans synvinkel så börjar han gnälla och skälla, när jag sen kommer tillbaka så lyser han upp igen med blicken " haha, jag förstod väl att du skulle komma" =)

Imorgon blir det premiär för ett träningspass. Grannen knackade på igår kväll och frågade om jag var intresserad. Så imorgon ska vi ta på träningskläderna och ta med ungarna och köra ett pass. De hade jätte bra barnpassning där sa hon och det ska bli jätte skönt att få träna igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med promenad ute i vårluften! Hoppas ni har en fin kväll, kram Jenny

2009-05-13 @ 20:38:44
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej var inte riktigt samma tjockis där som han e nu :)

Apropå utseende så är det så lustigt, förut har alla sagt att han är sååå lik pappa, men nu dom senaste veckorna är det jättemånga som sagt att han är en kopia av mig :)

2009-05-14 @ 20:29:41
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0