Dagen började bra...

Jag gick hemifrån kvart över sex imorse och tog mig en promenad ner till Mölndals sjukhus för att röntga min handled. Var nästan bara jag ute och hörlurarna åkte på med hög musik. Det var jätte skönt...
När jag kom hem så fick jag finbesök av  Nina och 5 minuter senare kom Daniel. Vi drack the och åt nygräddade wienerbröd, mums! Mille somnade så sött på Ninas bröst och hon fick en liten försmak på vad som komma skall då det inte är långt kvar till hennes lilla plutt tittar ut =)
Jag och grannen bokade sen in ett spinningpass och ett corepass. Åh vad underbart det var att träna igen. Varför slutade jag ens?! Ja just ja, jag har ju varit gravid mm... men varför började inte träna redan förra veckan =)

När jag kom hem sen så fick vi reda på att vår barnvakt ej kan sitta imorgon så tyvärr blir det inget firande av  vår årsdag för mig och Johan.... Vi har verkligen sett fram emot detta och är faktiskt jätte ledsna över det hela =( Och kvällen före är det inte så lätt att hitta en ny barnvakt heller åt två barn. Och självklart är det vår andra årsdag som vi nu missar. Men, men nästa år kanske vi lyckas...

Så ikväll kommer jag lägga mig med lite ledsnare och lite besviknare än vad jag brukar.



Mille sover så sött på Nina...


 


Kommentarer
Postat av: kattis

Hjärtat vad jag tycker synd om er. Hade jag känt barnen hade jag utan tvekan ställt upp så att ni kunnat gå ut o ha det mysigt tillsammans. Vi får helt enkelt börja träffas oftare så jag lär känna barnen och sitta barnvakt åt er! pussar

2009-05-15 @ 11:45:13
URL: http://blogg1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0