Första tanden har kommit!!

Idag när vi satt i väntrummet på ögon, näsa och halsmottagningen så känner jag att Milles första tand har titta ut!! Plutten blir så stor så snabbt....
Återbesöket gick också bra. Öronen kunde inte se friskare ut på honom sa det och han var superglad hela tiden även fast vi höll fast honom i både armar och huvud.
Isabelle och mamma/mormor åkte till Malin och Noah så att barnen fick leka lite tillsammans. Hon skulle även äta middag där så nu väntar vi på att Adam ska komma och lämna av henne. Kan tänka mig att hon är helt slut efter allt fotbollsspelande, som jag kan tänka mig att de har gjort. Det sa Issa iallafall att de skulle göra när vi satt i soffan imorse.

Ikväll när barnen ligger och sover så kommer det att komma lite bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0