Kossera springer in våren...

Gårdagen var jätte bra, filmen var jätte bra och vi avlsutade kvällen med en promenad längs avenyn innan vi åkte hem.
Det hade gått jätte bra för mamma/mormor här hemma med. Barnen hade varit snälla och sen somnat som de skulle =)

Imorse när vi vaknade gick jag ner med Mille till mormor (Issa sov redan med henne) och sen låg jag och Johan och gosade lite extra i sängen. Vi klev sen upp och gjorde oss iordning för att åka till en bondgård ute i Partille och kolla på betessläppning. Gud vad mycket folk det var där, säkert några tusen! De bjöd på mjölk (såklart) och kanelbullar... Sen gick vi och tog oss en plats längs hagen för att se när kossorna fick springa ut i hagen för första gången i år. De sprudlade och hoppade av glädje dess små kossor =) En väldigt bra och familjär utflykt får jag säga!
Sen tog vi oss en tur till Malin, Adam, Noah och Meela. Hon är så liten lilla Meela så jag hittade knappt henne i vagnen där hon låg och sov =)

Kvällen blir lugn med Robinson och mys bara... ska upp och börja jobba klockan sju imorgon.


Bilder från dagen:


Issa sitter och avnjuter sin mjölk...


Mille är glad även fast han inte får någon mjölk...


Issa och pappa kollar på kalvarna...



Och så bilden när Mille äter apelsin första gången, några dagar för sent:


Kommentarer
Postat av: R

Vad hände med din telefon? :) Så du ska jobba imorn? Jag som trodde att vi skulle göra nåt annat ;) hähä

2009-05-09 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0