Lunch på stan

Vi har hade en bra morgon med god frukost, promenad till 421 och sedan bar det iväg ner på stan för en lunch med Mariella/farmor. Johan är ledig även idag och det är verkligen guld värt...
Mille blev rädd för en liten hund idag. Det är första gången han blir rädd för något sådär. Han är en modig liten kille annars... Men jag kunde inte annat än att tycka att han var så otroligt söt när läppen började darra och tårarna kom. Hemska mamma ;)
Isabelle hon var allt rädd för lite olika saker hon när hon var runt halvåret. Som tex. dammsugaren, ljudet av när man tar saxen för att göra krumelurer av presentsnören, elvispen mm. 

När vi sen kom hem så var Issa sugen på sin napp och blev helt hysterisk när hon inte fick den (napp ska bara användas när det är dags att sova). Så tillslut så gick hon upp och satte på sig sin pyjamas, ville gå och borsta tänderna och lägga sig. Jag fick försöka få henne på andra tankar så jag mutade henne med att hon skulle få vattna blommorna. Och det kan hon absolut inte tacka nej till... Så nu är alla blommorna vattnade med.
Men om ca. 1 månad är det dags för att lämna napparna hos kaninerna på Liseberg och det ser hon verkligen fram emot, hon inser nog inte konsekvenserna av det hela än =)

Nu ska barnen läggas och jag och Johan ska ha tacosmys...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0