Lycka

Så gott som alldeles utanför vår dörr så har vi ett underbart naturreservat... Jag och mamma gick omkring där i 2 timmar nu ikväll och bara njöt av vackra syner och goda dofter. Kan nog lätt bli lite beroendeframkallande.
Jag är så lycklig över att vi bor här!!

Svårt att fatta att man bor ganska centralt när man ser dessa bilder:














Annars idag så har vi hunnit med lekparken och lite annat smått och gott... Jag har väl inte varit så jätte pigg. Men det är självförvållat då jag var ut och drack lite vin igår =)
Mamma och Noah sover över här inatt. Noah och Isabelle var väl inte så jätte sugna på att sova när man kan göra så mycket annat roligt tillsammans. Men efter ett antal spring till bokhyllan för att hämta böcker, ligga och prata och ett par tillsägningar så somnade de sött och utmattade.










 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka underbara bilder, speciellt bilden på träden tyckte jag var fin :) Hoppas ni haft en fin kväll, kram Jenny

2009-05-17 @ 23:23:02
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0