Möblering...

När jag kom hem från jobbet idag, ätit middag och tagit mig en dusch så gick jag förbi Issas rum och tänkte att det var dags för att möblera om lite på hennes rum... Eftersom hon har en växa säng och den snart ska fällas ut så stod den inte på det bästa stället. Issa hjälpte mig, eller jag flyttade ut sakerna från hennes rum medans jag höll på och hon flyttade in dom till vårt sovrum =).  När allt var på plats igen så tog jag ut hennes hyllor och började måla de vita. Färgen tog dock slut så det räckte inte till båda hyllorna. Måste köpas lite mer färg imorgon kanske... Rummet blev iallafall jätte bra!

Medans jag var och jobbade idag hade Johan tagit med barnen till Slottskogen och hälsat på sälarna och pingvinerna. Sedan hade det blivit en tripp till morbror Daniel och hans jobb.

Jag är supertrött efter att ha varit vaken sen klockan fem imorse och ska bums i säng.... NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0