Öppna förskolan

Elina och William kom på besök här i Eklanda och vi gick till Öppna förskolan en liten stund. Självklart så var Issa lite för blyg för att springa omkring och leka själv eller med andra barn. Fast hon blir oftast så när jag är med. På dagis är det inte några som helst problem, så det beror nog mest bara på att det är en trygghet när jag eller Johan är i närheten.
Efter det blev det lite kaffe hemma hos oss. Mille gick omkring i gåstolen medans William ville gå runt hållandes i gåstolen medan Issa försökte ta bort William från gåstolen =) Väldigt poppis den där saken...

Mina fötter värker en hel del ikväll då jag och mamma tog oss en 2 timmars promenad i Änggården, med helt fel skor... Men ska man bli fin så får man lida pin =)

Ångesten börjar dra sig över mig med att börja skolan snart igen. Inte för att jag inte tycker det är roligt, snarare tvärtom så längtar jag efter att få komma tillbaka till en vanlig vardag igen, utan det är bara tanken på att man har varit mammaledig ett bra tag och man oroar sig lite för hur mycket man har tappat, ny klass som man ska försöka lära känna innan exarbetet sätter igång mm... Men jag och Elina, som också varit mammaledig och börjar samtidigt som mig, får slå våra kloka huvuden ihop och klara detta galant! För nördiga redovisningsekonomer/konsulter ska vi vara i Juni 2010 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0