Quality time imorgon =)

Nu är det spikat... Imorgon ska mamma sitta barnvakt åt Mille och Isabelle. Jag och Johan ska gå på bio och se "Män som hatar kvinnor", bara vi två tillsammans. Kanske inte det mest exklusivaste men det känns mer än underbart att få göra något bara vi tillsammans!
Det blir första gången vi är själva på evigeheter och första gången vi lämnar bort Mille. Mamma kommer sitta här hemma hos oss så det blir ingen sovmorgon dagen efter men det blir perfekt lagom första gången man lämnar bort knytet =)
Och en "prövning" inför nästa helg när mamma ska ha barnen en hel kväll/natt när jag och Johan firar 4 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå gud va härligt å gå på bio och bara mysa! Det vill jag också göra! Vad ska ni hitta på nästa helg?

Jag vet inte vad det var för del, jag laddade hem från flera olika men när ja skulle bränna ut det så la den av efter cirka 1 minut på ALLA. Blir tokig alltså! Men du kollade på bränd skiva du med? Eller på datorn?

Vad var det för sida igen som JOhan brukar använda? Maila den till mig, [email protected]



2009-05-07 @ 19:11:29
Postat av: Anonym

Och ja han är så duktig så :) Han satt på pottan med mig ida med när jag gick på toan, kissade lite :)

2009-05-07 @ 19:12:11
Postat av: Elina

Jag är så avundsjuk!



Jag vill också se Män som hatar kvinnor och gå på bio, och vara barnledig en kväll :-)

Njut och ha det underbart!



Kram

2009-05-07 @ 20:07:44
URL: http://mammaledigt.blogg.se/
Postat av: Jenny

härligt med en kväll på tu man hand! hoppas ni får det mysigt i morgon! kram jenny

2009-05-07 @ 23:08:13
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman, kul att läsa din blogg....vad stor barnen blir helt otroligt. Sköt om er. Massor av kramar.

2009-05-08 @ 08:22:03
URL: http://tolaviktoria.blogspot.com
Postat av: Anci

Underbart att få lite egentid & komma ut på bio.

Filmen är kanonbra, men riktigt ruggig.

Hoppas ni får kanon mysigt =)

2009-05-08 @ 23:10:14
URL: http://fruwikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0