Slottskogen

Issa vaknade 4 inatt och kom in till oss. Om hon gör det annars så lägger hon sig bara snällt brevid någon av oss och somnar om, men inte inatt. Hon ställde till med ett himla liv bara för att hon inte fick ligga vart hon ville, det vill säga på Mille så gott som. Det slutade med att hela familjen hade vaknat och Mille tog det sen över en timma för att somna om. Han låg och hade sina glädjetjut rakt i örat på mig medans jag snällt bad honom (läs desperat) att somna om...

Riikka ringde mig vid åtta imorse och sen tog vi oss en långpromenad  på 2 timmar i Änggården. Underbart sätt att starta dagen på och gud vad god frukosten blir när man kommer hem sen =)
Efter lunch packade vi in oss i bilen och for till Slottskogen där vi lekte i lekparken, åt glass, hängde på en filt i gräset och njöt av vädret... Issa for runt som en yr boll och sprang iväg med Johan tätt bakom =)


Ikväll blir det Robinson och eventuellt någon film, beror på hur länge jag orkar hålla mig vaken. Det hade varit gott med en påse chips men jag ska stå emot begäret... jag klarar det, jag klarar det, jag klarar det....


Lite bilder från dagen:


                                                   







''

''


Bilder från förra helgen när Issa fick provköra Hans buss:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0