Söndag

Ja jag har ju sagt att vi skulle strunta i baksidan detta år men vad tror ni att jsg ställde mig och gjorde idag? Jo rensade hela rabatten, krattade upp alla löv och tvättade ren altanen... Väldigt roligt att pyssla och jag stormtrivs med trädgårdshandskarna på =)
Mamma/mormor är hos oss och ska sova över då hon ska passa Issa någon timma i morgon när jag är iväg med Mille på hans återbesök för öronen.

Idag efter middagen så tackade Issa nej till glass. Hon ville hellre ha Milles päron purè. Så där satt hon med skeden ner i burken och mumsade mosat päron och glassen ligger fortfarande kvar i frysen =)
Barnvakt kommer nog inte att vara några problem för oss här på gatan. Våra grannar har två döttrar som älskar att gå runt och söva en annan familjs 9 månaders dotter i vagnen. Dom är så gulliga när dom går fram och tillbaka här på gatan och hejar varje gång dom går förbi vår gård.

Mille han har fortfarande inte somnat (två timmar för sent) och är jätte ledsen och övertrött uppe i sovrummet i pappas knä... stackaren! Ska nog gå upp och försöka få honom att somna. För är det någon som är mammig när han är trött så är det allt lilla Mille...




Kommentarer
Postat av: Anonym

På samma sätt som jag förhoppningsvis orkar en: Jag tvingar Jonas göra det, har ju så mycket fin fix ja måste dona med ja som gardiner o sånt ha ha :)

2009-05-03 @ 22:01:22
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoppas att det blir någon sömn!

2009-05-04 @ 12:52:18
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0