Tidig filmvisning i sängen

Mille är i någon tillväxtperiod eller nått för han vaknar tidigt och är störthungrig. Imorse vaknade han kl. 05:30 och då fick han en flaska i sängen... Han somnade sen om men jag har inte riktigt samma gåva att somna om lika fort så jag satte på en film (pojken i den randiga pyjamasen) och låg och kollade på den tills han vaknade igen. Filmen var riktigt bra!
Goprinsen fick sen följa med mig på min morgonpromenad medan Johan och Issa som låg kvar i sängen lite längre än oss åt frukost.

Issa springer för tillfället omkring och velar lite om hon ska försöka sova middag eller fortsätta leka =)
Jag ska ta och gå till jobbet och tjäna lite extra pengar för att fylla ut min mammaledighetskassa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0