Tröttheten gick över till överaktivitet

Ja vad gör man inte för att inte somna?! Jo man storstädar, ruskar mattor och gör om en skrubb till ett gästrum... Och konstigt nog så känner jag mig fortfarande ganska pigg.
Mille hade en jobbig kväll ikväll... Det började med att jag kände att jag behövde vara för mig själv en stund efter en ganska slitsam dag och Johan skulle lägga barnen. Mille som är så mammig när han är trött började så klart gråta när jag gick ner och efter ett tag orkade jag inte med att höra hans ledsna stämma mer så jag gick upp och tog över. Han blev då genast glad och verkade någorlunda pigg. Jag gav tillbaka honom till Johan och då blev det ju ÄNNU värre... Men jag får skylla mig själv när jag går upp dit och inte låter Johan fixa det... Han somnade tillslut iallafall, sisådär två timmar försent.

På Lördag ska jag och ett par vänner gå ut... Ska bli jätte roligt! Man behöver allt byta ut sina mys/kräk/dreggel kläder ibland mot högklackat och klänning. Hoppas att vädret håller i sig så man kan sitta på en mysig uteservering...
Men först kommer så klart Fredagen som innebär årsdag för mig och Johan. Och barnfria hela kvällen och natten, vilket innebär SOVMORGON!! Hmm, ja Johan får sovmorgon, för alla som känner mig vet ju att jag är uppe med tuppen iallafall =) Men bara känslan av att jag kan ligga kvar i sängen, kolla lite på Dr Phil (som är det enda som går på helgmornarna) utan att behöva gå upp och göra frukost på en gång...
Sådan här helg har jag inte haft sen... ja jag kan faktiskt inte komma på när.


Kommentarer
Postat av: R

Vad mysigt med årsdag! Men jag kan verkligen tänka mig att du är uppe senaste kl sex ändå, Johan får väl binda fast dig i sängen :)

2009-05-13 @ 08:15:01
Postat av: ..:Sarah:..

tänk.. jag tänker alltid lite på dig när jag tänker på Britney ;) i doo!! du skulle ängt på Jossan. hihi. PUSS!

2009-05-13 @ 09:32:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0