Bra Söndag!

Det har varit storm här i Eklanda... Jag försökte mig på en promenad när Mille skulle sova middag men fick vända efter ca 15 minuter. Kan inte förstå hur det kan vara sådan skillnad mellan här och några kilometer ner till Mölndal.

Issa bakade äppelpaj åt oss medans vi var ut på vår försökspromenad. Johan hade inte hjälpt till ett dugg förutom att mäta upp sakerna och stoppat pajen i ugnen. Den blev jättegod! Hon kan hon min prinsessa =).

Mille han vill gå mer och mer. Och vågar släppa taget mer och mer. Snart har vi en liten pojk som springer runt här och leker jaga med Issa, istället för nu när de kryper och jagas =). Usch vad tiden går fort. Tur att vi snart får en till bebbe i familjen så att man får gosa lite ett tag till =).

Nu ska jag ta och göra mig iordning för min praktik som börjar idag... Nervös och spänd inför det hela men det kommer nog sluta bra och vara jätte roligt.

Kommentarer
Postat av: Förvånad!?!?!

Tur att vi snart får en till bebbe i familjen så att man får gosa lite ett tag till =).



Ja, man kan ju tro att jag ska bli pappa igen...nu får du förklara dig älskling!!

2009-10-05 @ 12:25:46
Postat av: Mia ☆

Mysigt med äppelpaj i höstrusket! :)

2009-10-05 @ 14:59:58
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Jossan

Förvånad/Johan: Ja jag syftar på A-M`s lilla knyt i magen jag... men vad oväntat det hade varit om jag hade kommit ut med att vi ska ha en till här du älskling =)

2009-10-05 @ 16:46:48
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men sen när min bebis har kommit då, är det liksom slut på bebisar då?:( Usch vad trist ändå! Då har ju allt två varsina. Då får Daniel ta o sätta fart :) :)

2009-10-06 @ 12:31:53
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0