Det börjar arta sig...

För Issa. Det är första dagen idag hon är feberfri. Utslagen som hon fick är på väg bort, istället så börjar hon bli lite torr där de har varit istället. Halsen klagar hon inte över längre men den är fortfarande svälld och hon snarkar mer än vanligt =)
Johan, Issa och Mille var smått rastlösa idag efter en hel vecka hemma med sjukstuga så de tog en tripp till farmor för att hälsa på då hon var ledig. Det ryktades om något sydamerikanskt mellanmål som Issa uttalade jätte bra när jag kom hem men som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på.

Jag var jätte trött på praktiken idag. Det känns att man inte fått sin sömn nu när Issa har varit sjuk och vaknat varenda natt. Helgen är mycket välkommen denna vecka med halloween och allt. Det är bäst att handla hem en hel godisfabrik nu när man bor i ett område med bara småbarnsfamiljer... Om man nu inte föredrar att få ägg eller något dylikt kastat på huset ;)


Milles vilja blir bara starkare och starkare. På både gott och ont. Ibland kan vi bli tokiga när han är på sitt värsta humör och bara slänger sig baklänges för att han inte får leka tvkontroller, telefoner, blommor, ljusstakar. Men vi ger oss inte. Inget ska plockas bort... han ska lära sig vad man får leka med och inte!
Han går mycket mer nu. Inte lika rädd utan tar sig gåendes mellan leksaker och allt möjligt.

Nu ska jag ta och avnjuta en bit dubbelnougat och bara slappa i soffan. Imorgon är det äntligen Fredag... Tack och lov!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0