Första dagen på praktiken

Det känns bra... Trevliga människor och allt därtill. Hann inte köpa busskort idag så imorgonbitti får jag cykla till Frölunda Torg för att köpa det och sen hoppa på bussen därifrån. Blir lite dyrt att köpa smsbiljetter i längden.

Jag kom hem till en fotbollsmatch. När jag kom upp på garageuppfarten så lät det som om Ullevi bara låg ett kvarter bort. Issa och Johan skrek och skrattade medans bollen flög överallt. Mille körde runt med bilen och tyckte det bara var allmänt roligt över allt som hände runt omkring. Tråkiga mamma kom hem och var med en sväng innan jag bestämt sa till de 3 barnen att inga bollar ska kastas inomhus ;). Sen blev det rulla boll... Issa tyckte det var lika roligt bara jag och Johan klappade händerna. Ja för det gör man på fotboll och handbollsmatcher... =)

Tiden går så fort här hemma när man bara har 2-3 timmar med barnen innan de ska sova. Lek, middag, mys, pyjamas, godnatt. Johan tycker nog tvärtom... De hade försökt ta sig ut till lekparken en sväng idag. Efter en halvtimma fick de ge upp av stormen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0