Halvvägs in i veckan...

Medans Issa har varit på dagis så har rörmockaren varit här och fixat till vår värme i huset som har krånglat lite. Jag och Johan är inte jätte haj på sådant där med vilket tryck det ska vara för att värmen ska nå ut i hela huset mm som förstagångs husägare =). Men nu är trycket fixat och värmen börjar komma både i element och golv. Sedan tog Johan med Mille till läkaren. Han hade tid för sitt återbesök för örat. Nu är han friskförklarad (igen) och så hoppas vi att det kommer vara ett bra tag nu. Inga mer öroninflammationer är välkomna innanför dessa dörrar!

Själv har jag varit på praktiken i vanlig ordning och haft det bra. Kom hem lagomt till middagen som Johan fixat. Han hade till och med skrivit en liten meny "Ädelostspäckad kycklingfilè på ett täcke av Goudaost samt pesto. Till det en ungsgratinerad höstfest". Ja ni ser... Mannen i mitt liv är bra på många sätt han =).

Igår kväll satt jag och kollade runt lite på bröllopstorget. Det är inte så långt kvar nu. Får se om vi kan åka och kolla på lokalen någon dag (Sissi så du vet =) ) så att vi kan boka den. Sen när min älskade Åsa kommer ner till gbg så ska vi ta en hel dag på stan och prova brudklänningar till mig, planera och skratta! Jag har världens bästa kompisar!

Gästrummet kommer bli invigt till helgen med. Malin ringde och bjöd in sig och familjen på middag på Fredag. Vi fixar mat och dom tar med vin. För att slippa ta bilen hem sen så sover dom över. Kommer bli supertrevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0