Heaven 23 och lite annat smått och gott

Min syster fyllde år igår. Efter tentan (som kändes ok) gick jag ner på stan för att leta present. Johan och barnen mötte upp mig för lunch. Sen var det bara raka vägen hem för att byta kläder och smink. Åka hem till Malin och fira henne och sen vidare till Heaven 23. Vår granne hade fixat en liten tillställning där med bokat bord, räkmacka lite gott att dricka och mingel. Det var jätte trevligt och jag och Johan fortsatte sedan vår kväll med Malin och Adam i Linnè.

Vi har inte varit jätte pigga idag... Åkte och hämtade barnen som har sovit hos Mariella och där blev vi kvar några timmar. Det hade gått jätte bra men Mille hade ramlat så han har ett litet blåmärke på kinden. Inte nog med det så ramlade han på munnen när vi kom hem så att han har fläskläpp nu med stackarn!
Issa och jag tog bussen till Liseberg idag och hade en liten mor och dotter kväll. Knappt några folk där så det var bara att stampa in på alla attraktioner utan att köa... Vi åkte Flume Ride (Issas favorit), farfars bilar, Rabalder, knatterallyt, skeppet och åt poopcorn och glass. Vi har nyss kommit hem och Issa har lagt sig i sängen för att läsa lite böcker under hennes nya sänglampa =).
Jag och Johan ska ta och krypa ner under täcket och kolla på ett avsnitt av Oskyldigt dömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0