Helgen förbi

Och den har varit bra! Lagom till Lördagen kom så piggnade jag på mig och kom ut lite...
Issa har hunnit med både Noahs barnkalas och bio med farmor. Alfons Åberg blev det.
Jag och Johan tog ett ryck igår och målade färdigt gästrummet. Nu är det bara golvet och inredning kvar. Skönt att se ett slut på det hela =).

Idag var jag tillbaka på praktiken och dagen har varit jätte bra. Fått mycket gjort och börjar bli lite varm i kläderna. Något nytt att sätta tänderna i varje dag och det tycker jag är roligt.
Fick ett telefonsamtal av familjen när de var nere på stan. De hade inhandlat lite nödvändigheter och även sprungit in på leksaksaffären en stund. Himmelriket med andra ord...

Mille börjar bli ganska duktig på att ta några steg själv nu för tiden med. Men ack så feg fortfarande =). Han kan bara han vågar... Men det får ta den tid det tar för det lilla knytet att våga sätta båda fötterna på jorden och springa omkring.

Imorgon är det Noahs födelsedag (barnkalaset var bara en liten försmak) så jag åker direkt dit efter jobbet så möter familjen upp mig där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar ja kunde vara där i morrn med :(

2009-10-12 @ 19:56:00
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0