Kalas

Johan och barnen kom och hämtade mig och Adam efter jobbet idag. Ja Adam (Noahs pappa) jobbar på vfs där jag har min praktik. Det blev raka vägen hem till dom på kalas. Vi möttes i dörren av Noah som var överlycklig av uppmärksamheten. Mark och hans flickvän kom även från England idag för att fira honom.

Issa och Noah hade roligt med varandra som vanligt och Mille är alltid lika fascinerad över Meela som är 4 månader yngre. Vi vuxna kopplade av (så gott det gick) med ett glas vin.
Vi stannade inte så länge för båda barnen har blivit väldigt förkylda. Mille lite värre än Issa. Och Johan skulle iväg på möte med vår förening gällande friköp.

Issa sover sen ett tag tillbaka och Mille som annars brukar ha sovit i flera timmar ligger i mitt knä och kan knappt andas. Självklart har vi ingen nässpray eller koksalt hemma såklart så det får bli att tillaga egen koksaltlösning så att stackaren kan somna.


Här ligger vi och myser nu med levande ljus...


Nu får Johan ta och komma hem snart så att jag får veta hur det hela med friköpningen gick....






Vårt lilla modelejon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0