Måndag

Jag var lite Måndagsseg när jag klev upp på morgonen. Ibland känns det som helgerna går allt för fort. Men jag piggnade på mig så fort jag kom till praktiken och en kopp thè... Tänkte ta mig en promenad till Frölunda Torg på morgonen och hoppa på bussen där man rör sig alldeles för lite nu när man sitter på kontor hela dagen och det inte är promenad eller cykelavstånd dit. Men jag fick ge upp efter 10 minuter då det regnade och jag var utan paraply eller regnkläder. Ska göra ett nytt försök om exakt 20 minuter då jag ska pallra mig iväg hemifrån.


Johan och barnen hade varit på öppna förskolan hela eftermiddagen och lekt av sig. De var som två tokar enligt honom =).
å kvällen var det dags för ännu ett möte angående friköpet. 2/3 har röstat ja till det hela så nu ska processen gå vidare med bla mer information och fakta angående det hela. Vi får se vart det slutar. Men vi är inte lika negatvia till friköpet längre iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0