Sjukstuga... igen!

Det kom väldigt plötsligt, från ingenstans. Tidigare idag så åkte jag och Mille till Frölunda Torg som har byggt ut med lite nya affärer. Johan och Issa åkte till Sjöfartsmuseet och mötte sedan upp oss på Frölunda. Issa var pigg och glad och inga tecken på att bli sjuk över huvudtaget. På eftermiddagen följde jag med Riikka till Backaplan och när vi kom hem 1 1/2 timma senare så såg jag direkt att inte Issa mådde bra. Tog tempen på en gång. Och självklart så var det feber. Stackaren var helt utmattad, rödblommig om kinderna och blank på ögonen. Hon lade sig efter middagen och kollade på film. Hon ville ligga på golvet med filten och där somnade hon. Hon ligger kvar här neranför mina fötter och snarkar. Vi ska lyfta upp henne snart, till en mjuk och härlig säng. Nämligen våran. För är man sjuk då får man ligga med oss som är det populäraste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0