Tuff natt!

Mille har inte mått bra inatt... Skrikit om vartannat hela natten. Jag gick ner och lade mig på soffan tillslut så att jag skulle orka upp till jobbet. Issa kom även hon ner efter ytterligare några timmar och lade sig med mig med en kommentar "Jag orkar inte höra Mille skrika något mer mamma". Tycker så synd om lillplutten! Johan kämpade på bra och är förvånansvärt pigg idag ändå. Jag har inte hunnit känna så mycket då vi har haft fullt upp på jobbet.
Tur nog så har han varit pigg och glad idag på dagen enligt Johan så vi får hoppas att det inte blir en tredje natt nu utan sömn...

Tentaresultatet kom idag med.... JAG KLARADE DEN!! Så som jag har haft ont i magen över denna kurs. Men nu är den över!
En annan rolig sak är att Mille har fått dagisplats. På samma dagis som Issa vilket känns underbart. Han börjar i mitten på Januari... Tänk att han är så stor nu.
Idag under de få timmar jag har varit hemma på eftermiddagen så har han tagit 3 steg själv 2 gånger.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0