Välbehövligt frisörbesök

Jag har turen att vår granne har en frisörsalong... En jättebra sådan! Så idag efter praktiken så åkte jag dit och kände mig väldigt ompysslad och lycklig. Det blev slingning i två färger, blont och mörkblont. Blev JÄTTE nöjd med resultatet!
När jag kom hem så blev barnen jätte glada och började hoppa i sängen och brotta ner mig. De var redan färdiga för att gå och lägga sig men vad gör det att mamma kommer hem och speedar upp dom =).

Issa har fortfarande feber och Johan har kämpat på bra här hemma med termometrar och alvedon. Hon är ganska pigg och glad ändå men man hör att hon är genomtjock i halsen när hon pratar.

Jag är faktiskt jätte trött och ska gå och tvätta av mig smink och lägga mig och kolla på serier i sängen nu...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0