Back in Gothenburg

Äntligen hemma med mina underbara! Resan har varit fantastisk med konstant promenerande mellan olika attraktioner och shopping. Och nu menar jag verkligen konstant promernade. Vi har inte tagit en enda tunnelbana eller buss, förutom till London Bridge sista dagen. Allt har setts till fots och mina fötter är inte glada på mig!
Vi var uppe med tuppen varje dag, även fast vi sa att vi skulle passa på att ha sovmorgon nu när man var barnfri. Duschad och frukostklar redan åtta varje morgon och började våra dagar med lite sightseeing...

Mer information om resan och bilder kommer antagligen ikväll...

Kommentarer
Postat av: Elina

Så avundsjuk på dig gumman, men låter väldigt kul!



Jag har en hel del lite mindre roligt jobb till dig... Jobbig sådan I'm afraid, den här veckan har inte varit rolig....



Vi hörs ! Kram!

2009-09-25 @ 21:38:37
URL: http://mammaledigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0