Dagen innan London

Jag har haft lite att göra idag. Allt sådant som måste göras samt lite extra så att Johan ska slippa tänka på det nu när han ska vara själv med busfröna...
Nu har jag bara att packa necessären, växla pengar till hotellet (de tar en onödigt dyr avgift om man betalade med kort), hämta Jenny, boka tågbiljetter till och från Stansted och kolla upp vilken linje på tunnelbanan vi ska ta kvar.
Johan har varit på badhuset med båda barnen medans jag har pillat och fixat här hemma. Jag vet inte om jag hade vågat tagit med båda barnen själv dit. Min karl är bra... Han stressar inte upp sig lika lätt som jag gör. Jag hade haft lite smått panik över att ha två småbarn i vattnet själv.
Mille däckade på en gång när de kom hem, Johan likaså. Det var nog lite jobbigt iallafall... =)


Nu ska här förberedas för mat och sen mys resten av dagen. Jag kommer sakna min familj något oerhört men samtidigt ska det bli jätte rolig! Blandade känslor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0