Halvdag i skolan

Idag slutade vi redan klockan 12. Jag tycker att jag tar in mer information vid dessa halvdagar. Men det är väl klart, hjärnan hinner inte bli fullproppad =).
Sissi följde med hem på en fika efter skolan och följde även med och hämtade Issa på dagis. Det var roligt att ha henne här. Vi har inte hunnit träffas så mycket den senaste tiden... Men nu har jag henne i samma kurs en månad framöver så då blir det mycket tid tillsammans.

Issa har varit speedad hela dagen trots sin förkylning som inte är helt ok än. Mycket energi förbrukades som sedan resulterade i att hon åt världens största middag. Sin älskade fiskgratäng...
I Tisdags så tog jag fram termometen för att kolla om hon hade feber. Jätte roligt tyckte hon som sedan tog tempen själv varje 10 minut hela dagen ungefär. Enligt henne själv så hade hon feber... 23 grader stod det sa hon.

Mille har gått och blivit hes... Jag tror att det beror på hans svåra förkylning medan Johan tror att det beror på att han gråtit. Heta diskussioner här hemma ;)

Imorgon bär det av till Kil och släkt... Trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0