Helgen är här

Och jag njuter för fulla muggar... Igår kväll kom mamma på besök. Vi kollade på Idol och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag var dock trött och somnade redan vid halv tolv. Mamma sov över här så Issa passade på att springa ner och mysa med henne när hon vaknade imorse.
Vi var sega hela förmiddagen. Visste inte riktigt vad vi skulle göra.... Liseberg, badhuset eller något annat... Mariella ringde precis i rättan tid och vi stack med henne till loppis. Fyndade en fin cykel till Issa för 60 kronor. Rena kapet! Sedan blev det fika i Linnè. Mys, mys...

Nu ska jag ta och göra mig lite iordning. Eller iordning och iordning. Jag ska klä på mig iallafall, smink orkar jag inte ens tänka på. Sen ska jag, Jasmin och Darrja gå på bio.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är som springer! :) :) tusen tack för lånet av klänningen!!! Verkligen super! annars hade jag varit i knipa riktigt! :) Det var många som sa: å vilken fin blå färg :)

2009-09-13 @ 15:20:19
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0