Helgen

Vardagen är här igen och jag har haft en del studier att ta igen efter min resa... Satt några timmar i går kväll så det känns bra. Issa sover hos mormor ikväll så då får jag nog till några timmar ikväll med.

Igår var det en av de två barnmarknader som brukar vara här i Eklanda. Jag och Mille tog cykeln och Issa och Johan tog moppen dit. Det var debut för Mille på cyklen. Hur söt som helst med sin hjälm på! Tyvärr så hittade vi inget där borta men det var mysigt iallafall.

Idag var vi ner på stan men farmor och åt frukost på Fröken Ohlson. Mumma! Liten sväng om på stan och kom hem med lite nya grejer till oss alla. Sen bar det iväg till mormor med Issa. De bestämde träff och övernattning med varandra igår i telefonen, sen dess så har hon tjatat om mormor hela dagen. Att hon skulle få vara själv med henne hela kvällen =).

Nej nu är det dags för välling och lite mys innan sängdags för lillen.

 

En liten sak som Issa sa i Fredags när jag kom hem:

- "Mamma... När du flög iväg med flygplanet, då älskar jag dig!"

Lillplutten är så söt. Hon grät väldigt mycket när hon vinkade av mig så det var det hon syftade på.


Cykeldags...

 

Issa provar glasögon på stan...

 

Skatås förra helgen...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0