Hemmadag

Johan har påbörjat vår renovering och utbyggnad på vårt gästrum. Väggen är nere och rummet är dubbelt så stor som innan. Perfekt! Nu är det bara målning, lägga golv och inredning kvar, men det kommer vi ta sakta men säkert framöver.

Hela familjen utom jag "peppar, peppar" är sjuka nu. Förkyld mm och Issa har varit hemma från dagis idag. Konstigt att inte jag blivit det än. Annars är det alltid jag som åker dit på grund av att Mille är som ett plåster på mig. Och nu är inte den bästa tänkbara tiden för en förkylning och feber då smekmånaden i skolan är över och allvaret börjar på riktigt imorgon.
Sitter och läser företagsanalysbok för tillfället och har sisådär 70 sidor kvar till lektionen imorgon... Så det är bäst att sätta fart istället för att sitta här och blogga =).


Kommentarer
Postat av: sofie

Va spännande med företagsanalyser, renovering o förkylningar, ingen tid till vila låter det som :)

Vad tar ni av för att göra gästrummet större? är det oxå uppe? Här är vi oxå förkylda el tandsjuka, svårt att skilja dessa åt, lär mig aldrig!!! Kram

2009-09-01 @ 22:30:36
Postat av: sofie

Va spännande med företagsanalyser, renovering o förkylningar, ingen tid till vila låter det som :)

Vad tar ni av för att göra gästrummet större? är det oxå uppe? Här är vi oxå förkylda el tandsjuka, svårt att skilja dessa åt, lär mig aldrig!!! Kram

2009-09-01 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0