Ingen tid över

Nu när skolan börjat på riktigt finns inte så mycket tid över längre.... Komma hem vid fem snåret, äta middag, umgås med barnen, göra iordning barnen för läggnig, lägga barnen, plugga till lektionen nästa dag... Sist men inte minst där jag är nu, trött och hopp i säng!

Bjuder på ett samtal med Issa idag:

Issa: Vet du vad jag sa till fröken idag?
Jag: Nej
Issa: Fröken jag vill inte ha morötter.
Jag: Sa du så? Varför ville du inte ha morötter då?
Issa. Jag ville inte ha morötter?
Jag: Men varför?
Issa: Jag ville inte ha morötter.
Jag: Nej men VARFÖR?
Issa: Varför vill inte jag ha morötter?
Jag: aaaa varför?
Issa. Nej jag vill inte ha morötter
Jag: Nehe (kände att konversationen inte skulle leda någonstans =) )

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: sofie

ha ha dom e ju så roliga!

2009-09-06 @ 08:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0