Myshelg

Inga måsten... Bara att vakna och inte veta riktigt vad dagen ska bära av. Det blev en tripp till Skatås. Jag och Johan tog varsin barnvagn, promenerade runt slingan, lade oss på en filt, tog upp lite picknick, sparkade lite boll med Issa, Mille kröp omkring i gräset... Underbart! Issa satt till och med i sin vagn hela tiden runt slingan. Nu när hon aldrig åker vagn så verkar det som om att hon tycker det kan vara mysigt ibland =).

Vi har även hunnit med att ha nästan en heldag med fina Riikka. Shopping, fika, lek, hemmaspa, film.
 
Det är smutsigt här hemma (enligt mig). Men det struntar jag i för en gång skull. Imorgon är det Måndag igen och då kan jag ta tag i alla sysslor som behövs göras. Ingen skola, men behöver plugga lite iallafall, städa, tvätta, packa och sen på eftermiddagen kommer Jenny som ska sova över här inför vår resa till London på Tisdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0