Onsdag

Dagen har gått i ett.... Åkte till skolan, mötte sen upp Elina för att äta lunch och vara barnvakt till William medan Elina var på praktikintervju. Vi hade roligt i lekparken där vi gungade, åkte rutschkana, sprang i gräset mm. Gick sen själv till en praktikintervju, cyklade hem, kom hem till två lite trötta och griniga barn som lyckades slå sig hela tiden tror jag. Klämde fingrar, snubblade in i bord. Allt förstorades upp och gjorde 1000 gånger värre ont för att de var så trötta. Efter maten tog jag en gråtandes Mille upp för att bada. Där blev han tyst och lekte jätte glad en lång tid  samt resten av kvällen.
Issa lyckades bli pigg någonstans mellan middag och Bolibompa, såklart! Men lyckades ändå somna runt 20:00 snåret. Då blev det Idol, lite godis och mys för mig och Johan.

Idag ska Johan och Mille förmodligen åka till badhuset medan Issa är på dagis. Själv ska jag snart åka till skolan och ha lektioner om Finansiell strategi och Cash management hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är en jättehög kant på våran, men han sätter sig i sängen i sömnen och så slänger han sig ner igen liksom :) ramlar han inte över då tror du?

2009-09-18 @ 17:14:59
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0