Tio månaders kontroll (1 månad för tidigt)

Idag var det dags för Milles 10 månaders kontroll. Ja han är ju bara 9 månader, men förra gången vi var där så sa dom att det inte gjorde något då han redan kunde allt som en 10 månaders ska kunna.
Allt hade gått bra enligt Johan. Växt både på höjd och bredd =). Han hade dalat lite i viktkurvan men de hade sett när de tjuvkikat på honom i väntrummet att han är väldigt aktiv så det var inte så konstigt. Klarat alla "tester" galant och så vidare...

Själv har jag haft en heldag i skolan. Hjärnan är helt förstoppad av informtion nu. Det kommer bli en tung tenta vi har framför oss...

Idag är det min så kallade lyckodag... Alla mina älskade serier har börjat igen. Jag har en hel DVD full med gobitar att kolla på ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka serier har du sett idag? Måste försäkra mig om att ja INTE missat någon!!!! :) :)

2009-09-15 @ 22:14:52
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra då har ja inte missat nå :) :) 27 September först börjar det. Sen börjar California i Oktober tro rja det var! Det verkar som Monica från vänner ska var med i desperate :)

Inatt har vi sovit som vanligt, Neo sov han från 19-09.30 :)BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR vi får ju ínte igång värmen här, gissa om det är kallt när det nästan är minus på nätterna nu!

2009-09-16 @ 10:09:53
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0