Tisdag morgon

Det blev lite stressigt innan vi åkte från Kil igår. Jenny kom på och påminnde mig om att jag skulle jobba kväll (ett pass som jag totalt glömt bort att jag hade tagit åt mig). Så det var bara att sticka iväg och hoppas att vi hann fram i tid. Resan var jobbig. Mille som vägrar att åka bil skrek i 27 mil, förutom den fösta halvtimman han sov. Issa försökte göra honom glad och klappade händerna och försökte överrösta honom med Pippi Långstrump sång. Jag kände mig halvt som halvt död när vi anlände till jobbet precis 15 minuter innan jag började jobba. Behöver väl inte säga att det var ett tungt arbetspass jag hade framför mig....

Helgen i övrigt har varit jätte bra. Mille har dock varit OTROLIGT mammig... Han har inte släppt mig med blicken på hela helgen. Han har storgråtit om jag varit inne i duschen mm. Så har han aldrig varit innan. Issa hon har varit som ett ljus hela helgen och jätte snäll. Det har varit lite mer liv och högre ljudnivå under helgen som de inte är vana vid så de har reagerat på lite olika sätt.

Idag är det skola hela dagen. Kommer bli mycket räkna och räkna idag....

Lite bilder:

Ännu mer tänder på G och man tar vad man har att bita på =)

 

Barnen nere på Storgatan i Kil

 

Mille hjälper pappa att bygga

 

Svampplockning

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0