Tisdagkväll

Dagen i skolan var bra... Mycket räkna på förmiddagen och sedan lite kassaflödesanalys på eftermiddagen. Imorgon är vi lediga men jag ska sitta hemma och plugga medans Issa är på dagis och Johan och Mille är borta hos en kompis. Vi fick även tillbaka tentaresultatet från excelkursen efter två långa veckor. Klarade den och det känns så klart jätte bra =).

Mille var en sväng hos mormor mitt på dagen idag när Johan var hos tandläkaren. Han hade inte sovit något så klart. Han sover så lite middag den lilla rackaren. Sammanlagt högst 1 timme om dagen för det mesta. Han verkar tro att han är äldre än vad han är. Imorgon fyller han hela 9 månader!
Han har varit hack i häl på mig hela eftermiddagen. Gnäller så fort han ser mig och ställer sig upp mot mina ben och vill att jag ska bära honom hela tiden. Issa säger "Han är lite mammig" och jag bara nickar och håller med =).

Nu ska jag ner och hänga lite tvätt sen blir det soffan hela kvällen faktiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0