Godmorgon!

Tisdag och tillbaka till jobb. Isabelle ligger brevid mig här och kollar på film och väntar på att få klä på sig och gå på dagis.
Jag känner mig lite extra trött idag då man varit ledig några dagar extra.... Men man piggnar väl på snart =).

Mille har sovit dåligt två nätter nu på grund av hosta och förkylning. Vi får se hur han mår nu på morgonen när han vaknar och ta ställning till hurvida han ska vara hemma eller inte.

Vi hade iallafall en fin sista dag på påskhelgen. Noah var här hos oss hela dagen och Isabelle och han lekte så gott. De var ute och lekte på gården i ca 4 timmar och var forfarande inte sugen på att gå in när jag ropade.
Mille var ute han med men inte lika länge. Vi gick tilllslut in och lekte hans favoritlek - Springa och jaga varandra.
Och trots sin förkylning var han pigg och ville vara med de stora barnen när de kom in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0